Lørdag, 28. December 2024
Navigation
Generelt
off
Kontakt
off
Server-info
[Kunne ikke få forbindelse til serveren]
Nyeste Annoncer
Besøgende
Gæster online: 4

Brugere online: 0

Antal brugere: 258
Nyeste bruger: hilo
Sidste Brugere Online
DonBot04:32:26
mistAr15 uger
megabass23 uger
Beta27 uger
MGP50 uger
PrIncess51 uger
Yoda55 uger
BrumBas60 uger
Npdk62 uger
Jubbe62 uger
Info om vores server !!!!
NetværkSom Speedgaming har skrevet til alle brugere

Vi har været under DDOS angreb

Kære kunde. Vi har desværre været udsat for et DDOS angreb, som i høj grad har påvirket vores netværk. Hvis du har oplevet spike lags på din server, er dette derfor. Det er folk udefra, som af endnu uvisse årsager, har valgt at angribe os.

Vi arbejder på at løse problemet! Vi er i dialog med vores hostingpartner og arbejder samtidig på at bevise, hvem som står bag, så vi kan løse problemet og politianmelde de ansvarlige.

Hvis du har nogle spørgsmål omkring dette, er du naturligvis meget velkommen til at indsende en support ticket.
Kommentarer
#1 | DonBot d. 25. januar 2012, 23:44
Har været på serveren nu i snart 2 timer idag onsdag og syntes ikke der var lag af nævneværdig betydning !!!!! ............. vi giver den lige et par dage mere Grin
#2 | Redbull d. 28. januar 2012, 00:17
der er stadig spike lag men ikke så slæmt som det har været.
Banan
#3 | DonBot d. 31. januar 2012, 22:34
lige en detalje !!!!

Sussi Qvist

Hva sker der for jeres severe???
Vi bliver konstant smidt af, og når vi så endelig kommer på,
har vi så høj ping at man slet ikke kan forstå hva folk siger!!

Synes godt om · · 17. december 2011 kl. 20:59 ·

Sussi Qvist I burde godt nok få styr på jeres server, kan ikke være rigtigt vi betaler for noget som ikke virker!!!!!!!
17. december 2011 kl. 23:29 · Synes godt om.

Gamelaunch ApS Sussi : Vi arbejder på sagen, det er desværre ikke os der kan gøre det helt store da der er ddos angreb. Men vi gør alt hvad vi kan. Når vi ikke svarer mails, så er det fordi det er weekend, og vi lige nu arbejder på problemet, frem for at bruge tiden på mails/tickets, da det er vigtigt vi får problemet løst. Mvh Gamelaunch / Maria
18. december 2011 kl. 01:04 · Synes godt om.

Sussi Qvist Nej ved godt i ikke kan arbejde 24/7...... Men når i så ved der er et problem, burde i fortælle os det, så slipper i også for vores sure opstød, havde jeg nu vidst i havde problemer, så havde jeg ikke klaget, men uden tvivl spurgt hvornår der er en chance for tingene bliver normale igen.
18. december 2011 kl. 11:30 · Synes godt om.

Gamelaunch ApS Vi er ikke klart over der er et problem, indtil vi bliver gjort opmærksom på dette, og da det er weekend og vi jo holder fri, ser vi det først når vi frivilligt kigger hvordan tingene kører. Dertil kan vi intet sige om ddos angreb, hverken hvornår der ordenligt er lukket for den rigtige ip, eller om det forsætter, da ddos angreb er nogle "hackere" som forsøger at ligge linien ned, og de bruger over 1000 forskellige iper, og derved trækker utroligt meget trafik. Men så snart vi opdager problemer, så forsøger vi selvfølgelig at få styr på tingene. Mvh Gamelaunch / Maria
18. december 2011 kl. 14:30 · Synes godt om.

Sussi Qvist Bare helt i orden, så vil jeg kalde for raid ferie i min guild,
da det er svært for os og raid, nr vi bliver smidt af hele tiden Tænker)
18. december 2011 kl. 15:28 · Synes godt om.

Gamelaunch ApS Ja, og det beklager vi meget, vi gør alt vi kan få at få løst problemet Smile

God Jul til dig.
18. december 2011 kl. 15:45 · Synes godt om


dette er trukket direkte fra FB !!!!!! Banan
#4 | DonBot d. 31. januar 2012, 22:39
Angryog her fra gamehotels egen hjemmeside ..............

Tilføjet 27-01-2012 04:17 af Michael Gosvig

Grundet de angreb vi fik i eftermiddags, så vi os nødsaget til at tage en drastisk handling, og vi valgte derfor at fremskynde vores flytning, og udføre den med det samme.
Det betyder at vi nu har flyttet hele Gamehotel til vores nye datacenter.

Flytningen er forløbet uden problemer, og alle jeres servere er snart online igen, i har fået en ny IP, som i kan se i jeres kontrolpanel. Intet data er tabt, og alle jeres servere skulle køre som normalt.

Desværre har vi ikke nået at få vores nye hardware hjem, så vi har derfor været nødsaget til at flytte vores gamles servere til det nye center. Det betyder at vi på et senere tidspunkt er kommer til at flytte rundt på serverne, for at få den nye hardware i drift.

Selvom vi er flyttet til nyt datacenter, er vi ikke helt fri for små udfald. Da vi har måtte fremskynde flytningen, har vi ikke nået at få færdig konfigureret vores nye netværk, og gennemtestet det. Det betyder at vi forsat skal have konfigureret netværket, selv om jeres servere er online, og det kan betyde at i får et par småudfald, vi gør alt hvad vi kan for at undgå at ramme jer når der er meget trafik.


med disse 2 indlæg vil jeg bare sige det er altså ikke kun speedgaming der har ballade !!!!! .........................
#5 | DonBot d. 1. februar 2012, 19:42
så det da sjovt i var helt vilde for at skifte over til dem for 14 dage siden ...................
tænker bare at hvis de også har balladen så er det da ok vi blev og sparede pengene ................ IKK !?!?!
#6 | Redbull d. 2. februar 2012, 15:12
jo det er det og så må vi jo se hvordan det kommer til at køre fremover og et KANONT godt arbejde til dig don.
og til daf det kan være DU er klar over det men det er alle nok ikke.....................
så god oplysning.
Banan
Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.
Vurderinger
Du skal være registreret bruger for at kunne vurdere en tekst.

Log ind eller meld dig til.

Teksten er ikke vurderet.
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
Sponsored by
Hagested Tømreren
KRS-Service
Copyright © 2009